Kadra szkoły Creo
W Creo nasze relacje budujemy na najważniejszych fundamentach: szczerości i zaufaniu. Wzajemnie się wspieramy i uzupełniamy, a z naszej różnorodności wynika dużo ciekawych projektów, wykorzystujących naszą wiedzę, doświadczenie i pasje. Stawiamy na ciągły rozwój i doskonalenie, by zapewnić najlepsze środowisko dla rozwoju. Cała nasza kadra co roku ma zapewniane szkolenia doskonalące i bieżącą superwizję, by jak najlepiej realizować wizję szkoły i wspierać uczniów w ich rozwoju i zdobywaniu kompetencji.
Anastazja Teodorczyk
Założycielka i dyrektorka Autorskiej Szkoły Podstawowej Creo i Przedszkola Creo
Filolożka, edukatorka, praktyk, tutor, szkoleniowiec, specjalistka komunikacji i kompetencji interpersonalnych, certyfikowana specjalistka w dziedzinie dwujęzyczności dziecięcej i edukacji wielojęzycznej, trenerka myślenia krytycznego, trenerka umiejętności społecznych, trenerka uważności w edukacji, terapeutka ręki. Pasjonatka wielojęzyczności, międzykulturowości, psychologii społecznej, skutecznej komunikacji, alternatywnych rozwiązań i holistycznego podejścia. Ukończyła liczne kursy m.in. z zakresu porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny, pedagogiki Jespera Juula, Reggio Emilia, skutecznych metod uczenia się, mediacji, podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (TSR), interwencji kryzysowej, kurs tutorski 1 stopnia.
Z wykształcenia magister filologii rosyjskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, magister zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu z przygotowaniem pedagogicznym, w trakcie studiów z zakresu Psychologii na Uniwersytecie SWPS. Ponad 10 lat zajmowała stanowisko menedżerskie w firmie o zasięgu międzynarodowym działającej w dziedzinie medycyny naturalnej i holistycznej regeneracji organizmu. W 2016 roku założyła i przez 6 lat prowadziła stowarzyszenie wspierające osoby ciężko chore w ramach działalności charytatywnej. Od 2018 założycielka i prezeska Fundacji Wielojęzyczne dzieci, działającej na rzecz wsparcia dzieci i rodzin z różnych kręgów kulturowych, edukacji dzieci dwu- i wielojęzycznych, prowadząc zajęcia edukacyjno-językowe i projekty międzykulturowe we wrocławskich przedszkolach i szkołach.
Prywatnie mama dwójki dwujęzycznych dzieci, których rozwój i edukacja były początkową iskierką do założenia przedszkola i szkoły oraz aktywnego działania w kierunku edukacji alternatywnej.
Uważa, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana, co jest kluczowe do zrozumienia potrzeby zmian w edukacji i zapewnienia holistycznego i jednocześnie wszechstronnego rozwoju oraz bogatego fundamentu edukacyjnego, by odpowiednio przygotować dzieci do nadchodzącej przyszłości.
Oliwia Pruba-Kasprzyk
Wicedyrektorka ds. organizacyjnych, nauczycielka matematyki i bloku science
Z wykształcenia magister inżynier inżynierii biomedycznej, nauczycielka matematyki i chemii. Swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła 8 lat temu. W ciągu tego czasu pomogła wielu uczniom przejść przez wszelkie trudy w nauczaniu matematyki. Uczy przede wszystkim jak zrozumieć zagadnienia oraz stara się pokazywać świat liczb nie takim strasznym, jak go malują. Interesuje się metodą Montessori, alternatywnymi metodami nauczania oraz neurobiologią. Stale pracuje nad swoim rozwojem, aby przekazywać dzieciom w jak najlepszym stopniu wiedzę i zainspirować ich do samodzielnego myślenia. Ukończyła liczne szkolenia m.in. z zakresu edukacji przyjaznej mózgowi, edukacji projektowej, porozumienia bez przemocy, myślenia krytycznego, kurs tutorski 1 stopnia.
Prywatnie miłośniczka wypieków, podróży i kotów. W czasie wolnym chętnie zaraża swoimi pasjami i wciąga w ciekawe dyskusje.
Dorota Semenov
Pedagog, terapeutka, trenerka umiejętności społecznych i technik uczenia się, koordynator spójności i komunikacji, mediator
Pedagożka, certyfikowana trenerka umiejętności społecznych, mediatorka, fascynatka myślenia wizualnego i notowania graficznego z wieloletnią praktyką kształcenia kompetencji społecznych w różnych grupach wiekowych z ukończonym kursem tutora 1 stopnia. Ma doświadczenie w pracy z osobami starszymi, kobietami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w prowadzeniu warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Specjalistka komunikacji, pasjonatka myślenia wizualnego, facylitatorka graficzna. Prowadzi szkolenia z tworzenia notatek graficznych i komunikacji wizualnej.
Trener, pedagog, praktyk: podczas szkoleń dzieli się praktyczną wiedzą z rodzicami, wychowawcami i nauczycielami jak kształtować kompetencje społeczne, wspierać dzieci w ich naturalnych umiejętnościach, asertywności i chęci pokonywania trudności. Poskramiaczka stresu związanego z wystąpieniami publicznymi. Pracuje także z najmłodszymi dziećmi zarówno w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy wykorzystuje techniki mediacji, będąc certyfikowanym mediatorem, absolwentką Centrum Szkoleń Prawnych.
Założycielka i prezeska jednego z międzynarodowych klubów wspierających kształcenie umiejętności społecznych – Toastmasters Piła, gdzie sama także ukończyła ścieżkę liderską, uzyskując międzynarodowy certyfikat Competent Leader.
Z pierwszego wykształcenia i zamiłowania technolog żywienia zbiorowego. Pasjonatka podróży, muzykująca z zamiłowania, przez kilkanaście lat koncertująca wokalistka. Poetka z dorobkiem literackim.
Prywatnie mama trójki dzieci (w tym dwójki już dorosłych), rodzic prowadzący, wychowująca w paradygmacie bliskości i uważności, koncentrując się na szacunku i wychowaniu dla świata i wolności osobistej.
Prowadzi Pracownię dialogu – mobilny gabinet terapeutyczny, wspierając w procesie zmiany, pracuje z osobami dorosłymi, nastolatkami, młodzieżą, rodzicami.
Kajetan Montygierd-Łoyba
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, geografii, edukacji outdoorowej, przewodnik wycieczek
Absolwent kierunku Fotografia Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Zielonogorskiego oraz Pedagogiki wczesnoszkolnej, Poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Od 5 lat pracuje jako wychowawca dzieci i młodzieży w ośrodku edukacji outdoorowej „Frajda”.
Od 10 lat realizuje się jako nauczyciel fotografii w przestrzeniach studia Formaty, WSF AFA i Kursfoto.pl
Jako pedagog kieruje sie mottem Korczaka – “Nie ma dzieci, sa ludzie” i Andre Sterna – “Entuzjazm pozwala przenosic góry i jest z zasady rzeczą zaraźliwą”. Nie ma takich zajęć, których Kajetan nie mógłby poprowadzić.
Uwielbia podróże i odkrywanie tajemnic otaczającego go świata. Opracował autorska metodę edukacyjna oparta na tworzeniu gier planszowych przez dzieci. Kocha fotografię i gry wszelakie. Uwielbia się bawić i odkrywać nowe płaszczyzny do działania. Jego pedagogika to mix tych wszystkich elementów.
Pasjonuje go obserwacja. Gdy dotyczy to świata ludzi, zjawisk i emocji – przez obiektywy aparatów pasja krystalizuje się w fotografię. Gdy obserwuje proces rozwoju młodego człowieka, szczegolnie taki, którego może stać się częścią – pasja skrapla się w postac empatycznego pedagoga.
Prywatnie uwielbia bycie Tatą, planszowki, książki, przygody, podróże i swoje psy Dropsa i Pestkę.
Anita Szelwicka
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, trenerka umiejętności społecznych
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku Edukacja i Rehabilitacja osób niepełnosprawnych i Terapia Pedagogiczna oraz podyplomowych studiów Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna, a także studiów na kierunku Edukacja i Terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Certyfikowana terapeutka ręki, trenerka umiejętności społecznych, instruktorka gimnastyki korekcyjnej oraz trenerka mnemotechnik.
Ukończyła liczne kursy doszkalające, m.in. Joga jako innowacyjna metoda pracy wspierającej rozwój psychofizyczny dzieci, Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli przedszkola i szkoły, Kompleksowy Warsztat Metodyczny z Umuzykalniania Dzieci, Efektywne Metody Nauczania, Ocenianie Kształtujące krok po kroku, myślenie krytyczne w edukacji. Doświadczenie zdobywała w przedszkolach i szkołach, pracując jako wychowawca oraz pedagog specjalny.
W swojej pracy stawia na relację, budowanie motywacji wewnętrznej u dzieci oraz poczucie bezpieczeństwa i przynależności. Kieruje się hasłem „Nie popełnia błędów tylko ten, który nie robi nic”. Towarzysząc dzieciom w rozwoju kieruje się ideami Jespera Juula, Pozytywną Dyscypliną oraz Porozumieniem bez przemocy. Jako osoba wysoko wrażliwa zawsze stara się z empatią i zrozumieniem patrzeć na każdą sytuację. Będąc molem książkowym, zaraża pasją do czytania, realizując liczne projekty czytelnicze.
Prywatnie mama dwóch chłopców, pasjonatka gier planszowych oraz dobrych książek.
Karolina Frankel
Nauczycielka języka angielskiego
Ukończyła specjalizację tłumaczeniową na kierunku filologia angielska w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu oraz zdobyła kwalifikacje do nauczania na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 8 lat naucza języka angielskiego w prywatnych szkołach językowych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała głównie w jednej z renomowanych szkół językowych w Polsce, gdzie oprócz nauczania jest również liderem oraz metodykiem filii. Co roku jest również wychowawczynią na półkoloniach, gdzie prowadzi dla dzieci warsztaty językowe i plastyczne, gry i zabawy ruchowe. Pracuje także jako szkoleniowiec. Tworzy swoje autorskie scenariusze i prowadzi warsztaty dla nauczycieli z całej Polski.
Do nauczania podchodzi z pasją i zaangażowaniem. Z radością przygotowuje się do zajęć, bo wierzy, że poprzez odpowiednie zaangażowanie uczniów podczas lekcji najlepiej przyswajają oni wiedzę. Zależy jej, aby każdy z jej uczniów czuł się komfortowo podczas zajęć i czerpał satysfakcję z postępów jakie robi.
W wolnych chwilach czyta książki lub gra w planszówki, spaceruje z psem, spędza czas z rodziną i przyjaciółmi. Współtworzy bloga www.aforeffort.pl
Łukasz Malecha
Pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający, nauczyciel historii i WOSu
Absolwent wydziału nauk historyczno-pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Archeologia; wydziału Psychologii UW na kierunku Psychologia, Psychologicznego wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami, Pedagogiki specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem Autyzmu i zespołu Aspergera oraz certyfikat wiedzy o autyzmie uzyskany na Bradford College (Certificate in Autism).
Pierwsze doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami zdobywał będąc wolontariuszem i ko-terapeutą dziewczynki, cierpiącej na Autyzm, co wywarło głęboki wpływ na późniejsze życie i wybory. Będąc opiekunem-wychowawcą w domu dziecka podjął ostateczną decyzję, że droga kontaktu z człowiekiem, rozwijanie więzi i wykorzystywanie swoich atutów oraz umiejętności w celu pomocy innym jest tym co chce robić. Praca w Anglii w Bradford Collage oraz Rowdem House School (szkoła specjalna z internatem) pozwoliła na poszerzenie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie terapii osób z Autyzmem, ADHD oraz innymi mniej rozpoznanymi zaburzeniami.
Poza edukacyjne zainteresowania są głównie związane ze sportem i zdrowiem. „Dzięki czynnemu uprawianiu ćwiczeń fizycznych i samoobrony Ju-Jitsu miałem możliwość zrobienia kursu instruktora samoobrony i ćwiczeń siłowych a dzięki uprawianiu żeglarstwa i jazdy konnej uzyskałem patent sternika motorowodnego i spadłem z siodła około 50 razy.”
Inga Grzybowska
Nauczycielka wspomagająca
Nauczycielka, edukatorka, tutorka, ratowniczka wodna. Ukończyła technikum ogrodnicze („pragnąc zgłębić tajniki uprawy roślin by wykarmić caaałą planetę”), Ppedagogikę zdrowia, pedagogikę terapeutyczną z rehabilitacją ruchową, a także studia z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Ma około dziesięcioletnie doświadczenie we wspieraniu dzieci w ich rozwoju jako nauczyciel wspomagający.
Towarzyszyła dzieciom w ich codziennych zabawach, radościach, smutkach będąc nauczycielem, wychowawcą w grupach integracyjnych, ma doświadczenie we wspieraniu i koordynacji działań dla osób niepełnosprawnych i wykluczonych zawodowo i społecznie. Wspólnie z podopiecznymi Wrocławskiego Centrum Integracji odkrywała talenty w pracowni ceramicznej zanurzając się w świecie kształtów, barw i otwierając się na nowe doświadczenia, ucząc się siebie. „Czego się nauczyłam? Że każdy, bez względu na wiek, MOŻE popełniać błędy”.
Ukończyła kursy z zakresu porozumienia bez przemocy, pedagogiki Montessori, rozwijania kompetencji uczniów, organizacji procesu edukacji, wychowania i wsparcia uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Pasjonuje się podróżami, nurkowaniem, pływaniem, nartami.
Katarzyna Kilian
Nauczycielka plastyki, nauczycielka świetlicy
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i Studium Nauczycielskiego, arteterapeutka. Zawodowo zajmuje się również grafiką komputerową. Pracę z dziećmi i młodzieżą szkolną rozpoczynała w świetlicy środowiskowej społecznie służąc wsparciem w odrabianiu lekcji i budowaniu przyjaznych relacji. Prywatnie matka dwójki dorosłych, samodzielnych już dzieci. Ukończyła kursy z zakresu porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny, ciągle się rozwija.
Handmade to jej druga pasja. Dziewiarstwo, krawiectwo, praca w drewnie lub z tekturą nie mają przed nią tajemnic. Organizatorka eventów dla dorosłych i dla dzieci. Z pasją śledzi i propaguje wydarzenia kulturalne, turystyczne i sportowe. Mól książkowy. Lubi odkrywać i docenia w ludziach piękno i talenty.
Katarzyna Majchrzak
Nauczycielka języka polskiego
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku filologia polska, a także Kolegium Nauczycielskiego im. Grzegorza Piramowicza we Wrocławiu.
Ukończyła kursy m.in.: z technik uczenia się, krytycznego myślenia, a także edukacji projektowej. Dąży do ciągłego rozwoju w myśl: robię, zamiast postaram się zrobić. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi na różnych poziomach edukacyjnych. Posiada również duże doświadczenie w pracy z dziećmi wysoko wrażliwymi.
Nauczanie to dla niej nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja i misja. Dąży do tego, by każdy uczeń znalazł swoją wewnętrzną motywację. Współczesny nauczyciel nie powinien „nauczać” – w rozumieniu rzeczownika odnoszącego się do realiów szkoły, co „uczyć” – czyli uczestniczyć w procesie uczenia się, kreować ten proces i go nadzorować. Dlatego na lekcjach języka polskiego, ale również na zajęciach świetlicowych, stara się tworzyć środowisko przyjazne, w którym poprzez pozytywną komunikację oraz zorientowanie na cel uczniowie mogą rozwijać swoje pasje, a proces nauki staje się wspólnym odkrywaniem świata. Ceni dialog z uczniami, wierzy w siłę indywidualnego podejścia i w to, że najlepsze rezultaty osiąga się współpracując, a nie narzucając!
Janusz Korczak w książce pt.: Jak kochać dziecko napisał: „Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala, nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje, nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje – przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil, łzawym wzrokiem nieraz patrzeć będzie na walkę anioła z szatanem, gdzie biały anioł triumf odnosi”.
Prywatnie mama dwóch prawie już dorosłych synów oraz dziesięcioletniej córki. Uwielbia zwierzęta, choć czasem się ich boi, lubi jazdę na rowerze, spacery i zdobywanie górskich szczytów. I najważniejsze – PAMIĘTA jak BYŁA DZIECKIEM i najwięcej radości daje jej spędzanie czasu z … dziećmi!
„Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym”.
Antoine de Saint-Exupéry, Mały książę
Katarzyna Miros
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, wychowawczyni zerówki
Katarzyna Miros jest doświadczoną i zaangażowaną nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, z ponad 22-letnim stażem pracy. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra pedagogiki. Dodatkowo ukończyła kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki, co świadczy o jej zaangażowaniu w rozwijanie kompetencji i poszerzanie wiedzy w zakresie pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach.
W swojej codziennej pracy stawia na rozwijanie kompetencji miękkich, podmiotowość uczniów oraz indywidualne podejście do każdego dziecka. Dla niej najważniejsze są relacje oparte na szacunku, zrozumieniu i uwzględnianiu unikalnych potrzeb każdego ucznia.
Prywatnie jest mamą dwóch synów, co dodatkowo wzbogaca jej spojrzenie na wychowanie i edukację. Pasjonuje się literaturą faktu oraz podróżami, które pozwalają jej na ciągłe poszerzanie horyzontów i czerpanie inspiracji do pracy i życia.
Kseniia Burdeniuk
Nauczycielka języka angielskiego, nauczycielka wspomagająca
Absolwentka Mikołajowskiego Uniwersytety Narodowego im. Suchomłynskiego, Certyfikowana metodyczka Cambridge TKT.
Od 12 lat nauczanie języka angielskiego sprawia jej ogromną satysfakcję, a sukcesy uczniów cieszą i inspirują. Wierzy, że pedagogika nie zna granic, a międzynarodowe doświadczenie otwiera nowe horyzonty w pracy nauczyciela. W swojej pracy wykorzystuje komunikację jako główne narzędzie rozwoju, nauczania i wychowania, jak również traktuje ją jako sposób wyrażania siebie i radzenia sobie w codziennych sytuacjach życiowych.
Jest przekonana, że jasna i zrozumiała komunikacja to klucz do poznania i rozwoju we wszystkich dziedzinach życia. Opanowanie języka obcego daje uczniom nowe możliwości odkrywania świata, poznawania innych kultur, tradycji i realiów życia. Dla niej nauka to łączenie teorii z praktyką, dialog, współpraca i droga do odkryć, gdzie każdy krok ma znaczenie.
Obecnie aktywnie zajmuje się badaniem kierunku „Podejścia pedagogiczne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wsparcie dzieci ze specjalnymi potrzebami w procesie edukacyjnym. Partnerstwo i współpraca z rodzicami”.
Anna Sulp
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej z 15-letnim doświadczeniem. W swojej pracy pedagogicznej łączy nowoczesne metody nauczania z indywidualnym podejściem do każdego dziecka. Uważa, że szkoła powinna być przestrzenią zaufania, radości i rozwoju.
Jej celem jest pomagać dzieciom nie tylko zdobywać wiedzę, ale także uczyć się twórczego myślenia, współpracy i wiary we własne możliwości.
Poza pracą pasjonuje się bieganiem, kocha przyrodę i ceni szczere relacje międzyludzkie.
Magdalena Omelan
Nauczycielka wspomagająca, pedagożka specjalna
Pedagożka specjalna oraz urbanistka i projektantka z pierwszego wykształcenia o wysokich kompetencjach interpersonalnych. Organizatorka wielu interdyscyplinarnych wydarzeń charytatywny przy współpracy różnych środowisk, często zagrożonych wykluczeniem społecznym.
W swojej pracy stawia na otwartą komunikację, bezpieczeństwo emocjonalne, kreatywność i elastyczność. Kieruje się zasadą, że każda emocja jest ważna, a porozumienie bez przemocy to klucz do zbudowania zdrowej, nacechowanej zaufaniem relacji z podopiecznym. Empatia i wrażliwość pozwala jej na dostrzeganie i prawdziwe bycie z drugim człowiekiem.
Prywatnie jest mamą wysokowrażliwego i inspirującego chłopca. Dużo czyta i często ucieka na łono natury, by poczuć jej moc. Lubi ludzi, muzykę, sztukę i odkrywanie nowych rejonów świata.
Katarzyna Sobczyk
Nauczycielka języka hiszpańskiego
Absolwentka studiów magisterskich z filologii hiszpańskiej w Wyższej Szkole Filologicznej oraz studiów licencjackich z filologii angielskiej w Wyższej Szkole Bankowej. Naucza od wielu lat, pracowała między innymi jako lektor na UTW w Uniwersytecie Wrocławskim, a od ponad 4 lat działa na własny rachunek – uczy on-line osoby dorosłe oraz prowadzi zajęcia z języka hiszpańskiego dla dzieci pod marką EspaEscuelita.
W swej pracy nie tylko uczy, ale zaraża pasją do języka hiszpańskiego a także tworzy swoje własne materiały edukacyjne. W wolnym czasie relaksuję się tworząc rękodzieło.
Dorota Kwiatkowska
Nauczycielka przyrody, biologii
Od 1o lat prowadzę warsztaty przyrodnicze i naukowe, pracuję jako edukator i tutor w placówkach, które działają w oparciu o metody alternatywne i oparte na najnowszych badaniach procesu uczenia się, np. wolnościowych, demokratycznych, Montessori, z nurtu Budzących się szkół. Swoje zajęcia tworzę z wykorzystaniem metody projektowej (w ramach pracy w szkole, a także w projektach grantowych),nauki przez doświadczanie i komunikacji NVC. Bliskie mi są nauki ścisłe, najszybciej się regeneruję w terenie, w otoczeniu przyrody. Zamiast wartościowania wybieram informację zwrotną. Uważam, że relacje oraz współpraca i wsparcie w zespole kadrowym i społeczności szkolnej są bezcenną wartością.
Antonina Gołaszewska-Siwiak
Specjalistka ds. obsługi sekretariatu, pomoc nauczyciela
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Administracja i studentka 5. roku Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Lider w Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej – od 16 lat należy do ZHR. Od 7 lat instruktorka i wychowawcą w tej organizacji. W ramach tej działalności prowadziła grupy dzieci i młodzieży, organizowała letnie i zimowe wyjazdy oraz pracę śródroczną.
W wolnym czasie lubi czytać książki, uprawiać sport i podróżować. Jej marzeniem jest zdobycie Korony Gór Polski.
Dominika Kur
Nauczycielka wychowania fizycznego i tańca
Zawodowa tancerka, choreograf i założycielka wrocławskiej szkoły tańca New Quality. Dyplomowany pedagog tańca ( Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach, kierunek Taniec) i animator kultury (Policealne Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu, specjalizacja- taniec). Absolwentka Pedagogiki o specjalizacji poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Trener personalny oraz instruktor siłowni. Ma na swoim koncie przygotowanie wielu spektakli i show taneczno-muzycznych. Od 2006 roku pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi jako nauczycielka tańca, rytmiki, zajęć artystyczno-plastycznych, oraz prowadząca kółka teatralne i ogniska kulturalne. Uczestniczka w licznych warsztatach organizowanych przez Centrum Szkolenia KLANZA m.in „Metod integracyjnych w pracy z grupą”, „Pedagogika zabawy”.
Posiada również doświadczenie w pracy, w charakterze choreografa i nauczyciela tańca za granicą (Russian Classical Ballet School of Vania Vrondi in Cyprus). Prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną (osoby niedosłyszące, z zespołem Downa i upośledzeniami ruchowymi). Współpracowała również z ośrodkami wychowawczymi dla trudnej młodzież (zajęcia taneczno-ruchowe).
Wiktor Zaręba
Nauczyciel informatyki
Martyna Krzywka
Logopedka
Magister filologii polskiej oraz studiów podyplomowych z logopedii oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Doświadczona logopedka z wieloletnim stażem pracy z dziećmi. Założycielka 3 żłobków prowadzonych w nurcie bliskościowym. Ukończyła wiele szkoleń, m.in. terapia dysfunkcyjna, metoda terapeutyczna „Dyna Lingua M.S.”, psychoterapia dzieci i młodzieży, mutyzm wybiórczy dzieci i wiele innych. Trenerka umiejętności społecznych.
Osoba otwarta, komunikatywna i pełna pozytywnej energii. Nie lubi nudy, bo po prostu nie ma na nią czasu. Uważa, że priorytety są ważne, aby mieć stabilność, poczucie bezpieczeństwa i radość w życiu codziennym.
Aleksandra Chalfen
Psycholożka
Absolwentką psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim, w trakcie Studium Socjoterapii i Psychoterapii Dzieci i Młodzieży organizowane przez Krakowskie Centrum Psychodynamiczne.
Interesuje się terapią zabawą, z której na co dzień korzysta w pracy z dziećmi. W kontakcie z drugim człowiekiem kieruje się otwartością, szacunkiem i chęcią zrozumienia. Takie podejście pomaga jej w budowaniu głębokich i silnych relacji zarówno z dziećmi jak i z dorosłymi. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Prywatnie jest szczęśliwą żoną, mamą wspaniałego młodego człowieka i posiadaczką suczki o imieniu Lulu. W wolnym czasie chętnie jeździ na rowerze, spotyka się z przyjaciółmi i dba o rośliny w swoim małym ogródku.
Nieustannie się rozwijamy, w kolejnych latach planujemy otworzenie liceum Creo, a więc jeśli bliskie Ci są nasze wartości, wspierające metody pracy, alternatywna edukacja – napisz, być może szukamy właśnie Ciebie? 🙂 Zajrzyj do zakładki Kariera i skontaktuj się z nami!