W Creo nasze relacje budujemy na najważniejszych fundamentach: szczerości i zaufaniu. Wzajemnie się wspieramy i uzupełniamy, a z naszej różnorodności wynika dużo ciekawych projektów, wykorzystujących naszą wiedzę, doświadczenie i pasje. Stawiamy na ciągły rozwój i doskonalenie, by zapewnić najlepsze środowisko dla rozwoju. Cała nasza kadra co roku ma zapewniane szkolenia doskonalące i bieżącą superwizję, by jak najlepiej realizować wizję szkoły i wspierać uczniów w ich rozwoju i zdobywaniu kompetencji.
ANASTAZJA TEODORCZYK
Założycielka i dyrektorka Autorskiej Szkoły Podstawowej Creo i Przedszkola Creo
Filolożka, edukatorka, praktyk, tutor, szkoleniowiec, specjalistka komunikacji i kompetencji interpersonalnych, certyfikowana specjalistka w dziedzinie dwujęzyczności dziecięcej i edukacji wielojęzycznej, certyfikowana trenerka myślenia krytycznego, trenerka umiejętności społecznych, trenerka uważności w edukacji, terapeutka ręki. Pasjonatka wielojęzyczności, międzykulturowości, psychologii społecznej, skutecznej komunikacji, alternatywnych rozwiązań i holistycznego podejścia. Ukończyła liczne kursy m.in. z zakresu porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny, pedagogiki Jespera Juula, Reggio Emilia, mediacji, podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (TSR), skutecznych metod uczenia się. Entuzjastka neurobiologii, myślenia krytycznego, Design Thinking, podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (TSR), nowoczesnej wspierającej edukacji, otwartej na ucznia i jego potrzeby.
Z wykształcenia magister filologii rosyjskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, magister zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu z przygotowaniem pedagogicznym. Od ponad 10 lat zajmuje stanowisko menedżerskie w firmie o zasięgu międzynarodowym działającej w dziedzinie medycyny naturalnej i holistycznej regeneracji organizmu. W 2016 r. zainicjowała założenie i od tego czasu pełni funkcję prezesa stowarzyszenia wspierającego w ramach działalności charytatywnej osoby ciężko chore. Od 2018 założycielka i prezes Fundacji Wielojęzyczne dzieci, działającej na rzecz wsparcia dzieci i rodzin z różnych kręgów kulturowych, edukacji dzieci dwu- i wielojęzycznych, prowadząc zajęcia edukacyjno-językowe i projekty międzykulturowe we wrocławskich przedszkolach i szkołach.
Prywatnie mama dwójki dwujęzycznych dzieci, których rozwój i edukacja były początkową iskierką do aktywnego działania w kierunku edukacji alternatywnej.
Uważa, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana, co jest kluczowe do zrozumienia potrzeby zmian w edukacji i zapewnienia holistycznego i jednocześnie wszechstronnego rozwoju oraz bogatego fundamentu edukacyjnego, by odpowiednio przygotować dzieci do nadchodzącej przyszłości.
Oliwia Pruba-Kasprzyk
Wicedyrektorka ds. organizacyjnych, nauczycielka matematyki i bloku science
Z wykształcenia magister inżynier inżynierii biomedycznej, nauczycielka matematyki i chemii. Swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła 7 lat temu. W ciągu tego czasu pomogła wielu uczniom przejść przez wszelkie trudy w nauczaniu matematyki. Uczy przede wszystkim jak zrozumieć zagadnienia oraz stara się pokazywać świat liczb nie takim strasznym, jak go malują. Interesuje się metodą Montessori, alternatywnymi metodami nauczania oraz neurobiologią. Stale pracuje nad swoim rozwojem, aby przekazywać dzieciom w jak najlepszym stopniu wiedzę i zainspirować ich do samodzielnego myślenia.
Prywatnie miłośniczka wypieków, podróży i kotów. W czasie wolnym chętnie zaraża swoimi pasjami i wciąga w ciekawe dyskusje.
DOROTA SEMENOV
Pedagog, terapeutka, trenerka umiejętności społecznych i technik uczenia się, koordynator spójności i komunikacji, mediator
Pedagog, tutor, certyfikowany trener umiejętności społecznych, mediator, fascynatka myślenia wizualnego i notowania graficznego z wieloletnią praktyką kształcenia kompetencji społecznych w różnych grupach wiekowych. Ma doświadczenie w pracy z osobami starszymi, kobietami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w prowadzeniu warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Specjalistka komunikacji, pasjonatka myślenia wizualnego, facylitatorka graficzna. Prowadzi szkolenia z tworzenia notatek graficznych i komunikacji wizualnej.
Trener, pedagog, praktyk: podczas szkoleń dzieli się praktyczną wiedzą z rodzicami, wychowawcami i nauczycielami jak kształtować kompetencje społeczne, wspierać dzieci w ich naturalnych umiejętnościach, asertywności i chęci pokonywania trudności. Poskramiaczka stresu związanego z wystąpieniami publicznymi.
Założycielka i prezeska jednego z międzynarodowych klubów wspierających kształcenie umiejętności społecznych – Toastmasters Piła, gdzie sama także ukończyła ścieżkę liderską, uzyskując międzynarodowy certyfikat Competent Leader.
Pracuje także z najmłodszymi dziećmi zarówno w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy wykorzystuje techniki mediacji, będąc certyfikowanym mediatorem, absolwentką Centrum Szkoleń Prawnych.
Z pierwszego wykształcenia i zamiłowania technolog żywienia zbiorowego. Wiedzę wykorzystuje w życiu codziennym i zawodowym dbając o kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci. Zdradza tajniki prawidłowego spożywania, przygotowania żywności, wartości odżywczych oraz tego, jaki mają wpływ na funkcjonowanie organizmu.
Pasjonatka podróży, muzykująca z zamiłowania, przez kilkanaście lat koncertująca wokalistka. Poetka z dorobkiem literackim. Prowadziła działalność wydawniczą, promując poetów polskich z całego świata, a także integrując polskie środowisko literackie.
Prywatnie mama trójki dzieci (w tym dwójki już dorosłych), rodzic prowadzący, wychowująca w paradygmacie bliskości i uważności, koncentrując się na szacunku i wychowaniu dla świata i wolności osobistej.
Prowadzi Pracownię dialogu – mobilny gabinet terapeutyczny, wspierając w procesie zmiany, pracuje z osobami dorosłymi, nastolatkami, młodzieżą, rodzicami.
KAJETAN MONTYGIERD-ŁOYBA
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, geografii, edukacji outdoorowej, wychowawca
Absolwent kierunku Fotografia Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Zielonogorskiego oraz Pedagogiki wczesnoszkolnej, Poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Od 5 lat pracuje jako wychowawca dzieci i młodzieży w ośrodku edukacji outdoorowej „Frajda”.
Od 10 lat realizuje się jako nauczyciel fotografii w przestrzeniach studia Formaty, WSF AFA i Kursfoto.pl
Jako pedagog kieruje sie mottem Korczaka – “Nie ma dzieci, sa ludzie” i Andre Sterna – “Entuzjazm pozwala przenosic góry i jest z zasady rzeczą zaraźliwą”. Nie ma takich zajęć, których Kajetan nie mógłby poprowadzić.
Uwielbia podróże i odkrywanie tajemnic otaczającego go świata. Opracował autorska metodę edukacyjna oparta na tworzeniu gier planszowych przez dzieci. Kocha fotografię i gry wszelakie. Uwielbia się bawić i odkrywać nowe płaszczyzny do działania. Jego pedagogika to mix tych wszystkich elementów.
Pasjonuje go obserwacja. Gdy dotyczy to świata ludzi, zjawisk i emocji – przez obiektywy aparatów pasja krystalizuje się w fotografię. Gdy obserwuje proces rozwoju młodego człowieka, szczegolnie taki, którego może stać się częścią – pasja skrapla się w postac empatycznego pedagoga.
Prywatnie uwielbia bycie Tatą, planszowki, książki, przygody, podróże i swoje psy Dropsa i Pestkę.
ANITA SZELWICKA
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, nauczycielka gimnastyki korekcyjnej
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku Edukacja i Rehabilitacja osób niepełnosprawnych i Terapia Pedagogiczna oraz podyplomowych studiów Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna, a także studiów na kierunku Edukacja i Terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Certyfikowana terapeutka ręki, trenerka umiejętności społecznych, instruktorka gimnastyki korekcyjnej oraz trenerka mnemotechnik.
Ukończyła liczne kursy doszkalające, m.in. Joga jako innowacyjna metoda pracy wspierającej rozwój psychofizyczny dzieci, Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli przedszkola i szkoły, Kompleksowy Warsztat Metodyczny z Umuzykalniania Dzieci, Efektywne Metody Nauczania, Ocenianie Kształtujące krok po kroku, myślenie krytyczne w edukacji. Doświadczenie zdobywała w przedszkolach i szkołach, pracując jako wychowawca oraz pedagog specjalny.
W swojej pracy stawia na relację, budowanie motywacji wewnętrznej u dzieci oraz poczucie bezpieczeństwa i przynależności. Kieruje się hasłem „Nie popełnia błędów tylko ten, który nie robi nic”. Towarzysząc dzieciom w rozwoju kieruje się ideami Jespera Julla, Pozytywną Dyscypliną oraz Porozumieniem bez przemocy. Jako osoba wysoko wrażliwa zawsze stara się z empatią i zrozumieniem patrzeć na każdą sytuację. Będąc molem książkowym, zaraża pasją do czytania, realizując liczne projekty czytelnicze.
Prywatnie mama dwóch chłopców, pasjonatka gier planszowych oraz dobrych książek.
KAROLINA FRANKEL
Nauczycielka języka angielskiego
Ukończyła specjalizację tłumaczeniową na kierunku filologia angielska w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu oraz zdobyła kwalifikacje do nauczania na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 8 lat naucza języka angielskiego w prywatnych szkołach językowych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała głównie w jednej z renomowanych szkół językowych w Polsce, gdzie oprócz nauczania jest również liderem oraz metodykiem filii. Co roku jest również wychowawczynią na półkoloniach, gdzie prowadzi dla dzieci warsztaty językowe i plastyczne, gry i zabawy ruchowe. Pracuje także jako szkoleniowiec. Tworzy swoje autorskie scenariusze i prowadzi warsztaty dla nauczycieli z całej Polski.
Do nauczania podchodzi z pasją i zaangażowaniem. Z radością przygotowuje się do zajęć, bo wierzy, że poprzez odpowiednie zaangażowanie uczniów podczas lekcji najlepiej przyswajają oni wiedzę. Zależy jej, aby każdy z jej uczniów czuł się komfortowo podczas zajęć i czerpał satysfakcję z postępów jakie robi.
W wolnych chwilach czyta książki lub gra w planszówki, spaceruje z psem, spędza czas z rodziną i przyjaciółmi. Współtworzy bloga aforeffort.pl
ŁUKASZ MALECHA
Pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający, nauczyciel historii i WOSu
Absolwent wydziału nauk historyczno-pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Archeologia; wydziału Psychologii UW na kierunku Psychologia, Psychologicznego wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami, Pedagogiki specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem Autyzmu i zespołu Aspergera oraz certyfikat wiedzy o autyzmie uzyskany na Bradford College (Certificate in Autism).
Pierwsze doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami zdobywał będąc wolontariuszem i ko-terapeutą dziewczynki, cierpiącej na Autyzm, co wywarło głęboki wpływ na późniejsze życie i wybory. Będąc opiekunem-wychowawcą w domu dziecka podjął ostateczną decyzję, że droga kontaktu z człowiekiem, rozwijanie więzi i wykorzystywanie swoich atutów oraz umiejętności w celu pomocy innym jest tym co chce robić. Praca w Anglii w Bradford Collage oraz Rowdem House School (szkoła specjalna z internatem) pozwoliła na poszerzenie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie terapii osób z Autyzmem, ADHD oraz innymi mniej rozpoznanymi zaburzeniami.
Poza edukacyjne zainteresowania są głównie związane ze sportem i zdrowiem. „Dzięki czynnemu uprawianiu ćwiczeń fizycznych i samoobrony Ju-Jitsu miałem możliwość zrobienia kursu instruktora samoobrony i ćwiczeń siłowych a dzięki uprawianiu żeglarstwa i jazdy konnej uzyskałem patent sternika motorowodnego i spadłem z siodła około 50 razy.”
INGA GRZYBOWSKA
Nauczycielka wspomagająca
Nauczycielka, edukatorka, tutorka, ratowniczka wodna. Ukończyła Technikum Ogrodnicze “pragnąc zgłębić tajniki uprawy roślin by wykarmić caaałą planetę”, Pedagogikę zdrowia, Pedagogikę terapeutyczną z rehabilitacją ruchową, Studia z zakresu Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Ma około 10letnie doświadczenie we wspieraniu dzieci w ich rozwoju będąc nauczycielem wspomagającym.
Towarzyszyła dzieciom w ich codziennych zabawach, radościach, smutkach będąc nauczycielem, wychowawcą w grupach integracyjnych, ma doświadczenie we wspieraniu i koordynacji działań dla osób niepełnosprawnych i wykluczonych zawodowo i społecznie. Wspólnie z podopiecznymi Wrocławskiego Centrum Integracji odkrywała talenty w pracowni ceramicznej zanurzając się w świecie kształtów, barw, otwierając się na nowe doświadczenia, ucząc się siebie. “Czego się nauczyłam? Że każdy bez względu na wiek, MOŻE popełniać błędy.”
Ukończyła kursy z zakresu porozumienia bez przemocy, pedagogiki Montessori, rozwijania kompetencji uczniów, organizacji procesu edukacji, wychowania i wsparcia uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Pasjonuje się podróżami, nurkowaniem, pływaniem, nartami.
KATARZYNA KILIAN
Nauczycielka plastyki, nauczycielka świetlicy grup starszych
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i Studium Nauczycielskiego, jest w trakcie studiów podyplomowych z arteterapii. Zawodowo zajmuje się również grafiką komputerową. Pracę z dziećmi i młodzieżą szkolną rozpoczynała w świetlicy środowiskowej społecznie służąc wsparciem w odrabianiu lekcji i budowaniu przyjaznych relacji. Prywatnie matka dwójki dorosłych, samodzielnych już dzieci. Ukończyła kursy z zakresu porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny, ciągle się rozwija.
Handmade to jej druga pasja. Dziewiarstwo, krawiectwo, praca w drewnie lub z tekturą nie mają przed nią tajemnic. Organizatorka eventów dla dorosłych i dla dzieci. Z pasją śledzi i propaguje wydarzenia kulturalne, turystyczne i sportowe. Mól książkowy. Lubi odkrywać i docenia w ludziach piękno i talenty.
KATARZYNA MAJCHRZAK
Nauczycielka języka polskiego, nauczycielka świetlicy grup młodszych
Opis wkrótce
KINGA DUSIŃSKA
Wychowawca zerówki, trenerka umiejętności społecznych
Absolwentka Pedagogiki resocjalizacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej oraz terapii zajęciowej z psychomotoryką z kilkuletnim doświadczeniem pracy w żłobku i przedszkolu, trenerka umiejętności społecznych. Aktualnie stale się rozwija i doskonali uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach, m.in. edukacji projektowej z Wiesławą Mitulską, porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny, jest instruktorką programu Uważność w edukacji: Kosmos i Kajo. Zwolenniczka wychowania J. Korczaka, które mówi o miłości pedagogicznej, o wyjątkowej postawie obejmującej pozytywne uczucia wobec dziecka oraz rozumieniu jego wartości i trudów. Uważa, że każde dziecko jest darem i każdy zasługuje na miłość i godne traktowanie. Nie zgadza się na dziecięcą krzywdę, przemoc. Odkrywa świat myślenia dziecka i jego rozwój psychiczny.
Wierzę, że kluczowym aspektem w prawidłowym funkcjonowaniu dziecka jest jego poczucie wartości. Dlatego zależy mi na wspieraniu dziecka i doprowadzenia go do miejsca polubienia i pokochania siebie. Studia resocjalizacyjne, praktyka w Ośrodkach z młodzieżą niedostosowaną społecznie oraz własne obserwacje pokazały mi jak ważny w życiu człowieka jest okres dzieciństwa. Pracę z dziećmi traktuję jako zaszczyt, przyzwalający na uczestniczenie w życiu dziecka oraz wpływie na jego wzrost.
Prywatnie uwielbia spędzać aktywnie czas na łonie natury oraz spotykać się z przyjaciółmi. Od pewnego czasu pogłębia wiedzę o malarstwie i planuje rozpoczęcie arteterapii.
AGNIESZKA FAJGIER
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Absolwentka Papieskiego Wydziału Teologicznego na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, który zaszczepił zainteresowanie alternatywnymi drogami wychowywania i nauczania dzieci. Posiada również tytuł zawodowy Plastyka. Działania twórcze (malowanie obrazów) są jej codziennością, a ukończony kurs arteterapi w edukacji dał możliwość wprowadzić jej elementy do zajęć edukacyjnych. Od najmłodszych lat mając duże zainteresowanie działaniami artystycznymi z wielkim entuzjazmem podziela rolę zajęć artystycznych jaką nadał im Reggio Emilia, uważając, że działania plastyczne jako środek nauczania niosą za sobą szansę integralnego rozwoju uczniów, rozbudzają myślenie abstrakcyjne, uwrażliwiają na piękno i rozwijają uważność. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała podczas praktyk zawodowych oraz będąc mamą trójki, niezwykle energicznych dzieci.
Bliskie jest jej podejście wychowawcze oparte na pozytywnej dyscyplinie, a w pracy z dziećmi kieruje się zindywidualizowanym podejściem, nauce przez doświadczanie. Otwarta na ciągły rozwój, nastawiona na budowanie relacji, pełna kreatywności i energii do życia.
KETEVAN IVANIDZE
Nauczycielka języka angielskiego
An English teacher with a background in English Philology and International Relations. Certified non-formal educational trainer, who conducted and implemented non-formal educational training courses for children and adults in different countries. She has worked with multilingual children teaching them English language, managed international projects, including ERASMUS+ initiatives, international summer projects for children and students.
Her experience, apart from teaching the English language, includes working and cooperating in different NGO organizations in Georgia and outside of Georgia, organizing workshops, facilitating and taking part in intercultural exchanges and self-development projects (Erasmus+, UNICEF Georgia, UN Association of Georgia (UNAG), Ministry of Sport & Youth Affairs of Georgia, Georgia’s Innovation and Technology Agency (GITA) and others) and managing youth active learning camps for children and students such as “Backwood International Camp”, “Scout International Camp”, “Anaklia Future Camp”, others across various countries.
She worked as an Erasmus + project (currently called European Solidarity Corps) volunteer, English language teacher in “Democratic school & kindergarten” and public Hisgh School.
She enjoys working with children and holds a deep passion for language,
education, cultural exploration and keep going with self-development. She is an open-minded, positive, easy-going person and a good team worker. She enjoys a healthy, active lifestyle and she is keen on outdoor activities, traveling, hiking, cultural exploration, painting, manual decoration and cooking.
KATARZYNA SOBCZYK
Nauczycielka języka hiszpańskiego
Absolwentka studiów magisterskich z filologii hiszpańskiej w Wyższej Szkole Filologicznej oraz studiów licencjackich z filologii angielskiej w Wyższej Szkole Bankowej. Naucza od wielu lat, pracowała między innymi jako lektor na UTW w Uniwersytecie Wrocławskim, a od ponad 4 lat działa na własny rachunek – uczy on-line osoby dorosłe oraz prowadzi zajęcia z języka hiszpańskiego dla dzieci pod marką EspaEscuelita.
W swej pracy nie tylko uczy, ale zaraża pasją do języka hiszpańskiego a także tworzy swoje własne materiały edukacyjne. W wolnym czasie relaksuję się tworząc rękodzieło.
DOROTA KWIATKOWSKA
Nauczycielka przyrody, biologii
Od 1o lat prowadzę warsztaty przyrodnicze i naukowe, pracuję jako edukator i tutor w placówkach, które działają w oparciu o metody alternatywne i oparte na najnowszych badaniach procesu uczenia się, np. wolnościowych, demokratycznych, Montessori, z nurtu Budzących się szkół. Swoje zajęcia tworzę z wykorzystaniem metody projektowej (w ramach pracy w szkole, a także w projektach grantowych),nauki przez doświadczanie i komunikacji NVC. Bliskie mi są nauki ścisłe, najszybciej się regeneruję w terenie, w otoczeniu przyrody. Zamiast wartościowania wybieram informację zwrotną. Uważam, że relacje oraz współpraca i wsparcie w zespole kadrowym i społeczności szkolnej są bezcenną wartością.
ANTONINA GOŁASZEWSKA-SIWIAK
Specjalistka ds. obsługi sekretariatu, pomoc nauczyciela
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Administracja i studentka 5. roku Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Lider w Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej – od 16 lat należy do ZHR. Od 7 lat instruktorka i wychowawcą w tej organizacji. W ramach tej działalności prowadziła grupy dzieci i młodzieży, organizowała letnie i zimowe wyjazdy oraz pracę śródroczną.
W wolnym czasie lubi czytać książki, uprawiać sport i podróżować. Jej marzeniem jest zdobycie Korony Gór Polski.
DOMINIKA KUR
Nauczycielka wychowania fizycznego i tańca
Zawodowa tancerka, choreograf i założycielka wrocławskiej szkoły tańca New Quality. Dyplomowany pedagog tańca ( Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach, kierunek Taniec) i animator kultury (Policealne Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu, specjalizacja- taniec). Absolwentka Pedagogiki o specjalizacji poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Trener personalny oraz instruktor siłowni. Ma na swoim koncie przygotowanie wielu spektakli i show taneczno-muzycznych. Od 2006 roku pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi jako nauczycielka tańca, rytmiki, zajęć artystyczno-plastycznych, oraz prowadząca kółka teatralne i ogniska kulturalne. Uczestniczka w licznych warsztatach organizowanych przez Centrum Szkolenia KLANZA m.in „Metod integracyjnych w pracy z grupą”, „Pedagogika zabawy”.
Posiada również doświadczenie w pracy, w charakterze choreografa i nauczyciela tańca za granicą (Russian Classical Ballet School of Vania Vrondi in Cyprus). Prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną (osoby niedosłyszące, z zespołem Downa i upośledzeniami ruchowymi). Współpracowała również z ośrodkami wychowawczymi dla trudnej młodzież (zajęcia taneczno-ruchowe).
Michał Micor
Nauczyciel informatyki
MARTYNA KRZYWKA
Logopeda
Magister filologii polskiej oraz studiów podyplomowych z logopedii. Doświadczony logopeda z wieloletnim stażem pracy z dziećmi. Założycielka 3 żłobków prowadzonych w nurcie bliskościowym. Ukończyła wiele szkoleń, m.in. terapia dysfunkcyjna, metoda terapeutyczna „Dyna Lingua M.S.”, psychoterapia dzieci i młodzieży, mutyzm wybiórczy dzieci i wiele innych. Trenerka umiejętności społecznych.
Osoba otwarta, komunikatywna i pełna pozytywnej energii. Nie lubi nudy, bo po prostu nie ma na nią czasu. Uważa, że priorytety są ważne, aby mieć stabilność, poczucie bezpieczeństwa i radość w życiu codziennym.
ALEKSANDRA CHALFEN
Psycholożka
Absolwentką psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim, w trakcie Studium Socjoterapii i Psychoterapii Dzieci i Młodzieży organizowane przez Krakowskie Centrum Psychodynamiczne.
Interesuje się terapią zabawą, z której na co dzień korzysta w pracy z dziećmi. W kontakcie z drugim człowiekiem kieruje się otwartością, szacunkiem i chęcią zrozumienia. Takie podejście pomaga jej w budowaniu głębokich i silnych relacji zarówno z dziećmi jak i z dorosłymi. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Prywatnie jest szczęśliwą żoną, mamą wspaniałego młodego człowieka i posiadaczką suczki o imieniu Lulu. W wolnym czasie chętnie jeździ na rowerze, spotyka się z przyjaciółmi i dba o rośliny w swoim małym ogródku.
Nieustannie się rozwijamy, w kolejnych latach planujemy otworzenie filii Creo, a więc jeśli bliskie Ci są nasze wartości, wspierające metody pracy z dziećmi, alternatywna edukacja – napisz, być może szukamy właśnie Ciebie? 🙂 Zajrzyj do zakładki Kariera i skontaktuj się z nami!