W Creo nasze relacje budujemy na najważniejszych fundamentach: szczerości i zaufaniu. Wzajemnie się wspieramy i uzupełniamy, a z naszej różnorodności wynika dużo ciekawych projektów, wykorzystujących naszą wiedzę, doświadczenie i pasje. Stawiamy na ciągły rozwój i doskonalenie, by zapewnić najlepsze środowisko dla rozwoju.

ANASTAZJA TEODORCZYK
Założycielka i dyrektor Autorskiej Szkoły Podstawowej Creo i Przedszkola Creo

Z wykształcenia magister filologii rosyjskiej Uniwersytetu Wrocławskiego i magister zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Kilkuletnie doświadczenie w zakresie korekty językowej, wydawnictwa książek, w dziedzinie marketingu i PR. Od ponad 10 lat zajmuje stanowisko kierownicze w firmie o zasięgu międzynarodowym, od 2016 r. pełni funkcję prezesa stowarzyszenia, wspierającego w ramach działalności charytatywnej osoby ciężko chore. Od 2018 założycielka i prezes Fundacji Wielojęzyczne dzieci, działającej na rzecz wsparcia dzieci i rodzin z różnych kręgów kulturowych, edukacji dzieci dwu- i wielojęzycznych, prowadząc zajęcia edukacyjno-językowe i projekty międzykulturowe we wrocławskich przedszkolach i szkołach. Pasjonatka wielojęzyczności, międzykulturowości, psychologii społecznej, skutecznej komunikacji, alternatywnych rozwiązań i holistycznego podejścia. Certyfikowany specjalista w dziedzinie dwujęzyczności dziecięcej i edukacji wielojęzycznej. Specjalista komunikacji, praktyk, certyfikowany trener krytycznego myślenia i trener umiejętności społecznych.

Doświadczenie, studia zagraniczne, podróże i zamiłowanie do poznawania kultur różnych zakątków świata ukształtowały otwartość na świat i elastyczność myślenia. Praca z dziećmi leży u podstaw zainteresowań związanych z psychologią dziecięcą, rodzicielstwem bliskości i porozumieniem bez przemocy. Wspólny rozwój i poznawanie świata oczami dziecka stało się impulsem do ciągłego poszukiwania kreatywnych metod pracy z dziećmi, zgłębiania różnych nurtów pedagogicznych, ze szczególnym zainteresowaniem filozofią Reggio Emilia. Rozważania nad dalszą ścieżką edukacyjną swoich dwujęzycznych dzieci doprowadziły do aktywnego działania z zakresu edukacji pozasystemowej i alternatywnej.

Uważa, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana, co jest kluczowe do zrozumienia potrzeby zmian w edukacji i zapewnienia holistycznego i jednocześnie wszechstronnego rozwoju oraz bogatego fundamentu edukacyjnego, by odpowiednio przygotować dzieci do nadchodzącej przyszłości. Postanowiła więc stworzyć przedszkole i szkołę Creo – wyjątkowe miejsce czerpiące z najlepszych wzorców edukacji skandynawskiej, szkół wolnościowych, filozofii Reggio Emilia, gdzie najważniejsze są relacje międzyludzkie i dobro dziecka, samodzielnie kreującego swoją szczęśliwą przyszłość.

KATARZYNA BOBIEC

Podróżniczka i performerka. Absolwentka kierunku Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym, Grafika na Wydziale Sztuki oraz Mediacja sztuki na ASP. Z dziećmi w różnym wieku pracuje od wielu lat w ramach edukacji pozasystemowej. Uczestniczyła w projektach międzynarodowych i wymianach artystycznych. Współorganizatorka pleneru malarskiego na Słowacji, gdzie również od 2016 r prowadzi autorski projekt pt. “Performance Społeczny” z dziećmi w romskich gettach. Pełniła funkcję kuratora artystycznego w międzynarodowym projekcie charytatywnym pt. “Koło Dobra”, organizowanym na rzecz dzieci w różnym wieku z okręgu Doniecka. Od kilku lat związana z edukacją przedszkolną, od niedawna również wczesnoszkolną. Ukończyła kursy NVC, pedagogika planu daltońskiego oraz szereg kursów z zakresu pracy z dzieckiem, w codziennej pracy wplata elementy muzykoterapii, rytmiki, arteterapii, a komunikacja bez przemocy, uważność i bliskościowe i holistyczne podejście do rozwoju dziecka ma we krwi.

Od najmłodszych lat pasjonuje się sztuką improwizacji, daje jej ujście w tańcu, śpiewie, opowieści. Od 10 lat tworzy dzienniki, składające się z reportaży fotograficznych, notatek przeplatanych rysunkiem automatycznym, szkiców, wierszy i malarstwa. Swoje pasje z wielkim zaangażowaniem przekazuje dzieciom.

Prywatnie jest aktywną mamą bardzo samodzielnego syna, który towarzyszy jej w edukacji innych dzieci, m.in. podczas prowadzenia warsztatów z zakresu edukacji międzykulturowej w szkołach podstawowych. 

NATHALIE LESMES RODRIGUES

Bardzo cierpliwa cechująca się uważnością certyfikowana nauczycielka języka angielskiego TEFL oraz Native Speaker języka hiszpańskiego z Kolumbii, która zaczęła angażować się w edukację od dziecka, ze względu na nauczycielskie rodzime korzenie. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi w każdym wieku, miała okazję pracować jako nauczyciel języka angielskiego w prywatnej szkole w Kolumbii.
Po studiach zdecydowała się dołączyć do polskiej fundacji jako wolontariuszka, prowadząc zajęcia w języku angielskim i hiszpańskim na obozach dla dzieci w różnym wieku.
Tutaj, w Polsce, zdała sobie sprawę, jak bardzo lubi uczyć i dzielić się swoim czasem z dziećmi, aby codziennie odkrywać ich potencjał.

DOROTA SEMENOV

Pedagog, certyfikowany trener umiejętności społecznych, mediator, fascynatka myślenia wizualnego i notowania graficznego.
Z wieloletnią praktyką kształcenia kompetencji społecznych w różnych grupach wiekowych. Ma doświadczenie w pracy z osobami starszymi, kobietami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w prowadzeniu warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Specjalistka komunikacji, pasjonatka myślenia wizualnego, facylitatorka graficzna. Prowadzi szkolenia z tworzenia notatek graficznych i komunikacji wizualnej.
Trener, pedagog, praktyk: podczas szkoleń dzieli się praktyczną wiedzą z rodzicami, wychowawcami i nauczycielami jak kształtować kompetencje społeczne, wspierać dzieci w ich naturalnych umiejętnościach, asertywności i chęci pokonywania trudności. Poskramiaczka stresu związanego z wystąpieniami publicznymi.
Założycielka i prezeska jednego z międzynarodowych klubów wspierających kształcenie umiejętności społecznych – Toastmasters Piła, gdzie sama także ukończyła ścieżkę liderską, uzyskując międzynarodowy certyfikat Competent Leader.
Pracuje także z najmłodszymi dziećmi zarówno w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy wykorzystuje techniki mediacji, będąc certyfikowanym mediatorem, absolwentką Centrum Szkoleń Prawnych.
Z pierwszego wykształcenia i zamiłowania technolog żywienia zbiorowego. Wiedzę wykorzystuje w życiu codziennym i zawodowym dbając o kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci. Zdradza tajniki prawidłowego spożywania, przygotowania żywności, wartości odżywczych oraz tego, jaki mają wpływ na funkcjonowanie organizmu.
Pasjonatka podróży, muzykująca z zamiłowania, przez kilkanaście lat koncertująca wokalistka. Poetka z dorobkiem literackim. Prowadziła działalność wydawniczą, promując poetów polskich z całego świata, a także integrując polskie środowisko literackie.
Prywatnie mama trójki dzieci (w tym dwójki już dorosłych), rodzic prowadzący, wychowująca w paradygmacie bliskości i uważności, koncentrując się na szacunku i wychowaniu dla świata i wolności osobistej.
Prowadzi Pracownię dialogu – mobilny gabinet terapeutyczny, wspierając w procesie zmiany, pracuje z osobami dorosłymi, nastolatkami, młodzieżą, rodzicami.

WESLEY KNUDSON

Native Speaker języka angielskiego ze Stanów Zjednoczonych. Certyfikowany nauczyciel TEFL z doświadczeniem pracy w szkole Montessori i podczas prywatnych lekcji. Osobiście ma 3 siostry i 4 braci, więc w pracy z dziećmi cechuje się naturalną wrażliwością na ich potrzeby. Lubi grać na gitarze, fotografię i podróżowanie.

ALEXANDRA PAASCH

DOROTA BLUMSZYŃSKA
Psycholog

Absolwentka psychologii, kursu terapii rodzin oraz rodzicielstwa bliskości dla profesjonalistów Agnieszki Stein. Najwięcej o byciu (wystarczająco dobrym) rodzicem i przewadze relacji nad zasadami, nauczyły ją własne dzieci. W pracy czerpie z nurtów psychologii systemowej, rodzicielstwa bliskości, porozumienia bez przemocy (NVC), psychologii narracyjnej, neuropsychologii, koncentracji na więzi, playful parenting, positive parenting, self-reg.

Prowadzi blog http://by-byc.pl/

MARTYNA KRZYWKA
Logopeda (od września 2021)

Magister filologii polskiej oraz studiów podyplomowych z logopedii. Doświadczony logopeda z wieloletnim stażem pracy z dziećmi. Właściciel 3 żłobków. Ukończyła wiele szkoleń, m.in. terapia dysfunkcyjna, metoda terapeutyczna „Dyna Lingua M.S.”, psychoterapia dzieci i młodzieży, mutyzm wybiórczy dzieci i wiele innych.
Osoba otwarta, komunikatywna i pełna pozytywnej energii. Nie lubi nudy, bo po prostu nie ma na nią czasu. Uważa, że priorytety są ważne, aby mieć stabilność, poczucie bezpieczeństwa i radość w życiu codziennym.

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Być może szukamy właśnie Ciebie? 🙂 Jeśli jesteś osobą aktywną, otwartą, kreatywną, ważne są dla Ciebie relacje i otwarta komunikacja, jesteś nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, znasz język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym, interesują Cię alternatywne metody pracy i lubisz leśne wyprawy i kontakt z naturą – zajrzyj do zakładki Kariera i skontaktuj się z nami!

Kadrę wspierają wolontariusze, często pochodzący z różnych krajów świata, działając w ramach naszego projektu międzykulturowego.

Do współpracy zapraszamy osoby, które opowiadają o swoich pasjach, pokazują różne punkty widzenia.

Kadra systematycznie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach.

Zmieniaj świat na lepsze z nami! Dołącz do nas!

Zmieniaj świat na lepsze razem z nami!