W Creo nasze relacje budujemy na najważniejszych fundamentach: szczerości i zaufaniu. Wzajemnie się wspieramy i uzupełniamy, a z naszej różnorodności wynika dużo ciekawych projektów, wykorzystujących naszą wiedzę, doświadczenie i pasje. Stawiamy na ciągły rozwój i doskonalenie, by zapewnić najlepsze środowisko dla rozwoju.

ANASTAZJA TEODORCZYK
Założycielka i dyrektorka Autorskiej Szkoły Podstawowej Creo i Przedszkola Creo, Szefowa Oddziału na Karłowicach

Filolożka, edukatorka, praktyk, tutor, szkoleniowiec, specjalistka komunikacji i kompetencji interpersonalnych, certyfikowana specjalistka w dziedzinie dwujęzyczności dziecięcej i edukacji wielojęzycznej, certyfikowana trenerka myślenia krytycznego, trenerka umiejętności społecznych, trenerka uważności w edukacji, terapeutka ręki. Pasjonatka wielojęzyczności, międzykulturowości, psychologii społecznej, skutecznej komunikacji, alternatywnych rozwiązań i holistycznego podejścia.  Ukończyła liczne kursy m.in. z zakresu porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny, pedagogiki Jespera Juula, Reggio Emilia, mediacji,  podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (TSR), skutecznych metod uczenia się. Entuzjastka neurobiologii, myślenia krytycznego, Design Thinking, podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (TSR), nowoczesnej wspierającej edukacji, otwartej na ucznia i jego potrzeby.

Z wykształcenia magister filologii rosyjskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, magister zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu z przygotowaniem pedagogicznym. Od ponad 10 lat zajmuje stanowisko menedżerskie w firmie o zasięgu międzynarodowym działającej w dziedzinie medycyny naturalnej i holistycznej regeneracji organizmu. W 2016 r. zainicjowała założenie i od tego czasu pełni funkcję prezesa stowarzyszenia wspierającego w ramach działalności charytatywnej osoby ciężko chore. Od 2018 założycielka i prezes Fundacji Wielojęzyczne dzieci, działającej na rzecz wsparcia dzieci i rodzin z różnych kręgów kulturowych, edukacji dzieci dwu- i wielojęzycznych, prowadząc zajęcia edukacyjno-językowe i projekty międzykulturowe we wrocławskich przedszkolach i szkołach.

Prywatnie mama dwójki dwujęzycznych dzieci, których rozwój i edukacja były początkową iskierką do aktywnego działania w kierunku edukacji alternatywnej.

Uważa, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana, co jest kluczowe do zrozumienia potrzeby zmian w edukacji i zapewnienia holistycznego i jednocześnie wszechstronnego rozwoju oraz bogatego fundamentu edukacyjnego, by odpowiednio przygotować dzieci do nadchodzącej przyszłości.

ROMANA SAMSON
Dyrektorka, Szefowa Oddziału na Gaju

Ukończyła dzienne studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku: Pedagogika specjalna ze specjalizacją: resocjalizacja i terapia rodzin. Ponadto absolwentka studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie na kierunku: Zarządzanie w oświacie oraz licznych kwalifikacyjnych i certyfikowanych kursów, w tym doradztwo edukacyjno-zawodowe, Terapia ręki I stopnia, Trening umiejętności społecznych, ILM5 międzynarodowe szkolenie menedżerskie oraz uczestniczka kursu Metody Strukturalnej tzw. analityczno-syntetycznej, sekwencyjnej metody nauki czytania i pisania.

Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Urzędzie, korporacjach oraz ostatnie lata w edukacji, jako pedagog, doradca zawodowy, terapeuta i wychowawca.

W codziennej pracy towarzyszy jej radość i pasja a także ciągły rozwój i doskonalenie kompetencji. Satysfakcję z pracy daje jej obserwacja nawet najmniejszych osiągnięć oraz uśmiech na twarzach młodych ludzi i współpracowników.

Jest zwolenniczką indywidualnego podejścia w edukacji w przyjaznym i bezpiecznym środowisku pełnym szacunku, wsparcia i akceptacji. Twierdzi, iż nauka powinna być bliska życiu, uczyć praktycznych umiejętności, wzmacniać mocne strony i rozwijać zainteresowania uczniów, a wiara w możliwości każdego ucznia to podstawa dobrego nauczania. Pragnie rozwijać placówkę, w której spełniają się marzenia i rozwijane są skrzydła.

Poza pracą jest żoną i mamą Kacpra i Olimpii oraz adopcyjnego psa jamnika. Interesują ją podróże, sport na świeżym powietrzu oraz książki i filmy dokumentalne i biograficzne. Uwielbia gotować różnorakie potrawy i testować je na rodzinie.

DOROTA SEMENOV
Pedagog, terapeutka, trenerka umiejętności społecznych

Pedagog, tutor, certyfikowany trener umiejętności społecznych, mediator, fascynatka myślenia wizualnego i notowania graficznego z wieloletnią praktyką kształcenia kompetencji społecznych w różnych grupach wiekowych. Ma doświadczenie w pracy z osobami starszymi, kobietami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w prowadzeniu warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Specjalistka komunikacji, pasjonatka myślenia wizualnego, facylitatorka graficzna. Prowadzi szkolenia z tworzenia notatek graficznych i komunikacji wizualnej.
Trener, pedagog, praktyk: podczas szkoleń dzieli się praktyczną wiedzą z rodzicami, wychowawcami i nauczycielami jak kształtować kompetencje społeczne, wspierać dzieci w ich naturalnych umiejętnościach, asertywności i chęci pokonywania trudności. Poskramiaczka stresu związanego z wystąpieniami publicznymi.
Założycielka i prezeska jednego z międzynarodowych klubów wspierających kształcenie umiejętności społecznych – Toastmasters Piła, gdzie sama także ukończyła ścieżkę liderską, uzyskując międzynarodowy certyfikat Competent Leader.
Pracuje także z najmłodszymi dziećmi zarówno w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy wykorzystuje techniki mediacji, będąc certyfikowanym mediatorem, absolwentką Centrum Szkoleń Prawnych.
Z pierwszego wykształcenia i zamiłowania technolog żywienia zbiorowego. Wiedzę wykorzystuje w życiu codziennym i zawodowym dbając o kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci. Zdradza tajniki prawidłowego spożywania, przygotowania żywności, wartości odżywczych oraz tego, jaki mają wpływ na funkcjonowanie organizmu.
Pasjonatka podróży, muzykująca z zamiłowania, przez kilkanaście lat koncertująca wokalistka. Poetka z dorobkiem literackim. Prowadziła działalność wydawniczą, promując poetów polskich z całego świata, a także integrując polskie środowisko literackie.
Prywatnie mama trójki dzieci (w tym dwójki już dorosłych), rodzic prowadzący, wychowująca w paradygmacie bliskości i uważności, koncentrując się na szacunku i wychowaniu dla świata i wolności osobistej.
Prowadzi Pracownię dialogu – mobilny gabinet terapeutyczny, wspierając w procesie zmiany, pracuje z osobami dorosłymi, nastolatkami, młodzieżą, rodzicami.

PATRYCJA ŻURKO-BRUŚNICKA
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Pedagog z wieloma zainteresowaniami. Absolwentka Pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z edukacją zdrowotną. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w różnych placówkach oświatowych oraz praktykach studenckich. Obecnie studiuje podyplomowo nauczanie matematyki. Podczas lekcji nie skupia się na wiedzy czysto teoretycznej a przede wszystkim na praktyce. Dąży w swojej pracy do równowagi, szacunku i stabilności między uczniem a nauczycielem. W szkole średniej grała w teatrze, co ukazało jej miłość do spektakli teatralnych i tworzenia autorskich sztuk. Jej obecnymi pasjami są książki i matematyka. Wieczory poświęca na czytanie książek historycznych i biografii oraz smakowania ulubionych herbat. Pomaga dzieciom w zrozumieniu królowej nauk – matematyki. Każdą wolną chwilę spędza z rodziną. Jest mamą 7 letniego Gabriela, żoną oraz opiekunem kota syberyjskiego i kotki brytyjskiej.

IZABELA ŻUCHOWSKA
Nauczycielka bloku Science, terapeutka SI

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku Biologia o specjalności Genetyka i Biologia Eksperymentalna oraz podyplomowych studiów w Centrum Edukacji Nauczycielskiej. Terapeutka Integracji Sensorycznej. Edukatorka z wieloletnim stażem pracy z dziećmi w różnym wieku. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w fundacji edukacyjnej, prowadząc warsztaty naukowe, prywatne lekcje oraz organizując i prowadząc półkolonie dla dzieci. Zwolenniczka alternatywnych metod edukacji inspirowanych między innymi pedagogiką Marii Montessori i Planem Daltońskim, oraz opartych na relacji nurtów pedagogicznych. Ukończyła liczne kursy m.in. z porozumienia bez przemocy, planu daltońskiego, skutecznych metod uczenia się oraz narzędzi rozwijania myślenia krytycznego.

W swoich zajęciach nauki ścisłe ubiera w plastyczne i praktyczne formy dostępne dla chłonnych umysłów. Prywatnie mama czterolatka, birdwatcher i członek Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, mol książkowy i fanka przyrodniczych wypraw, w wolnych chwilach praktykuje jogę.

KAJETAN MONTYGIERD-ŁOYBA
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, edukacji outdoorowej, wychowawca

Absolwent kierunku Fotografia Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Zielonogorskiego oraz Pedagogiki wczesnoszkolnej, Poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Od 5 lat pracuje jako wychowawca dzieci i młodzieży w ośrodku edukacji outdoorowej „Frajda”.
Od 10 lat realizuje się jako nauczyciel fotografii w przestrzeniach studia Formaty, WSF AFA i Kursfoto.pl

Jako pedagog kieruje sie mottem Korczaka – “Nie ma dzieci, sa ludzie” i Andre Sterna – “Entuzjazm pozwala przenosic góry i jest z zasady rzeczą zaraźliwą”. Nie ma takich zajęć, których Kajetan nie mógłby poprowadzić.
Uwielbia podróże i odkrywanie tajemnic otaczającego go świata. Opracował autorska metodę edukacyjna oparta na tworzeniu gier planszowych przez dzieci. Kocha fotografię i gry wszelakie. Uwielbia się bawić i odkrywać nowe płaszczyzny do działania. Jego pedagogika to mix tych wszystkich elementów.

Pasjonuje go obserwacja. Gdy dotyczy to świata ludzi, zjawisk i emocji – przez obiektywy aparatów pasja krystalizuje się w fotografię. Gdy obserwuje proces rozwoju młodego człowieka, szczegolnie taki, którego może stać się częścią – pasja skrapla się w postac empatycznego pedagoga.
Prywatnie uwielbia bycie Tatą, planszowki, książki, przygody, podróże i swoje psy Dropsa i Pestkę.

KAROLINA FRANKEL
Nauczycielka języka angielskiego

Ukończyła specjalizację tłumaczeniową na kierunku filologia angielska w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu oraz zdobyła kwalifikacje do nauczania na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 8 lat naucza języka angielskiego w prywatnych szkołach językowych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała głównie w jednej z renomowanych szkół językowych w Polsce, gdzie oprócz nauczania jest również liderem oraz metodykiem filii. Co roku jest również wychowawczynią na półkoloniach, gdzie prowadzi dla dzieci warsztaty językowe i plastyczne, gry i zabawy ruchowe. Pracuje także jako szkoleniowiec. Tworzy swoje autorskie scenariusze i prowadzi warsztaty dla nauczycieli z całej Polski.

Do nauczania podchodzi z pasją i zaangażowaniem. Z radością przygotowuje się do zajęć, bo wierzy, że poprzez odpowiednie zaangażowanie uczniów podczas lekcji najlepiej przyswajają oni wiedzę. Zależy jej, aby każdy z jej uczniów czuł się komfortowo podczas zajęć i czerpał satysfakcję z postępów jakie robi.

W wolnych chwilach czyta książki lub gra w planszówki, spaceruje z psem, spędza czas z rodziną i przyjaciółmi. Współtworzy bloga aforeffort.pl

ŁUKASZ MALECHA
Pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający, nauczyciel historii

Absolwent wydziału nauk historyczno-pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Archeologia; wydziału Psychologii UW na kierunku Psychologia, Psychologicznego wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami, Pedagogiki specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem Autyzmu i zespołu Aspergera oraz certyfikat wiedzy o autyzmie uzyskany na Bradford College (Certificate in Autism).

Pierwsze doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami zdobywał będąc wolontariuszem i ko-terapeutą dziewczynki, cierpiącej na Autyzm, co wywarło głęboki wpływ na późniejsze życie i wybory. Będąc opiekunem-wychowawcą w domu dziecka podjął ostateczną decyzję, że droga kontaktu z człowiekiem, rozwijanie więzi i wykorzystywanie swoich atutów oraz umiejętności w celu pomocy innym jest tym co chce robić. Praca w Anglii w Bradford Collage oraz Rowdem House School (szkoła specjalna z internatem) pozwoliła na poszerzenie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie terapii osób z Autyzmem, ADHD oraz innymi mniej rozpoznanymi zaburzeniami.

Poza edukacyjne zainteresowania są głównie związane ze sportem i zdrowiem. „Dzięki czynnemu uprawianiu ćwiczeń fizycznych i samoobrony Ju-Jitsu miałem możliwość zrobienia kursu instruktora samoobrony i ćwiczeń siłowych a dzięki uprawianiu żeglarstwa i jazdy konnej uzyskałem patent sternika motorowodnego i spadłem z siodła około 50 razy.”

IZABELA JAMSZOŁ
Nauczycielka języka polskiego

Filolog, tutor, dziennikarka, psycholog. Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Wrocławskiego.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując jako nauczycielka we wrocławskiej szkole podstawowej. W nauczaniu zwolenniczka wielostronnej współpracy, wzajemnej stymulacji i partnerstwa w działaniu. Każda lekcja to pole do twórczej działalności – zarówno nauczyciela, jak i dziecka – oraz eksperymentów. Wierzy, że do sprawnego funkcjonowania człowieka we współczesnym świecie potrzebna jest nie tylko wiedza encyklopedyczna, ale też zrozumienie świata, a przede wszystkim – siebie samego. Dobra edukacja to nauka polegająca na rozwijaniu pasji, zdolności do samodzielnego myślenia, pewności siebie. To rozwój młodego człowieka, gotowego do podejmowania wyzwań rozciągających się poza granice szkolnej klasy.

Ukończyła kursy porozumienia bez przemocy, skutecznych metod uczenia się oraz narzędzi rozwijania myślenia krytycznego.

Prywatnie nieustannie zgłębia tajemnice ludzkiego umysłu. Pasjonatka kultury meksykańskiej i indiańskiej. Podróżuje, wspina się po górach, przez co każdego dnia na nowo odkrywa siebie. Zwolenniczka zdrowego trybu życia oraz nieustannej aktywności fizycznej. W zasadzie przez całe życie idealistka i indywidualistka, która pozostaje wierna własnemu stylowi.

KATARZYNA KILIAN
Nauczycielka świetlicy

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i Studium Nauczycielskiego. Zawodowo zajmuje się również grafiką komputerową. Pracę z dziećmi i młodzieżą szkolną rozpoczynała w świetlicy środowiskowej społecznie służąc wsparciem w odrabianiu lekcji i budowaniu przyjaznych relacji. Prywatnie matka dwójki dorosłych, samodzielnych już dzieci.
Handmade to jej druga pasja. Dziewiarstwo, krawiectwo, praca w drewnie lub z tekturą nie mają przed nią tajemnic. Organizatorka eventów dla dorosłych i dla dzieci. Z pasją śledzi i propaguje wydarzenia kulturalne, turystyczne i sportowe. Mól książkowy. Lubi odkrywać i docenia w ludziach piękno i talenty.

EMANUELA WIETRZYŃSKA
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Pedagożka, edukatorka języka angielskiego, certyfikowana terapeutka ręki oraz trenerka zajęć Sensoplastyka®. Ukończyła pedagogikę wczesnej edukacji oraz terapię pedagogiczną na Uniwersytecie Gdańskim. Aktualnie stale się rozwija i doskonali uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach. Swoje doświadczenie zdobywała pracując z dziećmi w różnym wieku w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych. W  swojej drugiej pracy uczy dzieci i dorosłych języka angielskiego i stara się pokazać, że nauka języka może być świetną zabawą.
W pracy z dziećmi stawia na budowanie samodzielności i pewności siebie oraz rozwijanie kompetencji społecznych. Stara się aby podczas jej zajęć mali ludzie mogli prawdziwie doświadczać i poznawać otaczający ich świat, ponieważ wierzy, że dzięki temu będą mieli szanse maksymalnie rozwinąć swoje umiejętności i pasje.
Prywatnie czynna wolontariuszka organizacji społecznej Akcja Menstruacja, która walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Interesuje się kinem, zarówno wielkoformatowym jak i niszowymi produkcjami. Wolny czas spędza tworząc „bullet journal’’ i rozwijając swoją pasje do tworzenia notatek wizualnych. Dzięki pracy z dziećmi odkryła, że wielką radość sprawia jej tworzenie własnych pomocy dydaktycznych, z których może korzystać na co dzień.

KINGA DUSIŃSKA
Wychowawca zerówki

Absolwentka Pedagogiki resocjalizacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej oraz terapii zajęciowej z psychomotoryką z kilkuletnim doświadczeniem pracy w żłobku i przedszkolu. Zauroczona działaniem i postawą Ireny Sendlerowej. Zwolenniczka wychowania J. Korczaka, które mówi o miłości pedagogicznej, o wyjątkowej postawie obejmującej pozytywne uczucia wobec dziecka oraz rozumieniu jego wartości i trudów. Uważa, że każde dziecko jest darem i każdy zasługuje na miłość i godne traktowanie. Nie zgadza się na dziecięcą krzywdę, przemoc. Odkrywa świat myślenia dziecka i jego rozwój psychiczny.

Wierzę, że kluczowym aspektem w prawidłowym funkcjonowaniu dziecka jest jego poczucie wartości. Dlatego zależy mi na wspieraniu dziecka i doprowadzenia go do miejsca polubienia i pokochania siebie. Studia resocjalizacyjne, praktyka w Ośrodkach z młodzieżą niedostosowaną społecznie oraz własne obserwacje pokazały mi jak ważny w życiu człowieka jest okres dzieciństwa. Pracę z dziećmi traktuję jako zaszczyt, przyzwalający na uczestniczenie w życiu dziecka oraz wpływie na jego wzrost.

Prywatnie uwielbia spędzać aktywnie czas na łonie natury oraz spotykać się z przyjaciółmi. Od pewnego czasu pogłębia wiedzę o malarstwie i planuje rozpoczęcie arteterapii.

AGATA KOLEK
Trenerka umiejętności społecznych, praktyk metody KidsSkills, pomoc nauczycieli, w tym dla dzieci z trudnościami edukacyjnymi

Certyfikowanych Trener umiejętności społecznych TUS SST, Praktyk metody Kids’ skills – Dam Radę oraz I’m Proud of You – Jestem z Ciebie Dumny, Trener globalnego i sylabowego czytania, ukończyła również wiele innych szkoleń ukierunkowanych na pracę i pomoc dzieciom. Nieustannie rozwijająca swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniach i licznych webinarium. Studentka 3 roku Psychologii ze specjalnością neuropsychologii.
Posiada naturalną zdolność do budowania relacji z dziećmi, uważna na ich potrzeby i zawsze chętna nieść pomoc i wsparcie.
W swojej pracy z zaangażowaniem i pasją wykorzystuje nabytą wiedzę, aby pomagać dzieciom wkraczać w świat edukacji.
Pełna energii i miłości do dzieci, największa radość czerpie z postępów swoich podopiecznych.

Prywatnie szczęśliwa żona i mama szalonej 3-ki. Absolutna miłośniczka dziecięcej literatury oraz tej dla nieco starszych. Uwielbia słońce, szybkie sportowe auta i Hiszpanię.

Zafascynowana pedagogiką Jespera Julla, wierząca że dzieci potrzebują towarzyszenia im z miłością. Bez strofowania, bez szufladkowania i wytykania wad.

Klaudia Sadowska
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej 

Absolwentka studiów edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studia z zakresu edukacji językowej kontynuowała w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w placówkach oświatowych oraz angażując się w aktywności wolontariackie.

W pracy z dziećmi kieruje się zindywidualizowanym podejściem opartym na zaufaniu i partnerstwie. Zwolenniczka nauki przez doświadczanie.

Stara się podążać za słowami Janusza Korczaka „Dzieci rodzą się ze skrzydłami. Nauczyciele pomagają im je rozwinąć” mając na uwadze potencjał i wyjątkowość każdego dziecka.

Prywatnie miłośniczka sportu żużlowego.

Urszula Galicka
Nauczycielka świetlicy, pomoc nauczyciela

Absolwentka Historii Sztuki na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany Mediator Szkolny. Interesuje się tutoringiem i Porozumieniem Bez Przemocy. Animatorka zajęć plastycznych i edukacyjnych, wolontariuszka Akademii Przyszłości. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach, jak „Rozwijanie umiejętności społecznych dziecka ze spektrum autyzmu”, „Zabawa i jej funkcje z punktu widzenia neuronauki”, „Trudne zachowania w grupie – działania socjoterapeutyczne dla dzieci” i inne.
Szczególnie interesuje się sztuką i architekturą XIX/XX w. Jej powołaniem jest edukacja artystyczna przez zabawę i uwrażliwianie dzieci na piękno, które je otacza.

Prywatnie uwielbia plażowanie nad morzem, jazz i dobre jedzenie.

KATARZYNA SOBCZYK
Nauczycielka języka hiszpańskiego oraz angielskiego na Gaju

Absolwentka studiów magisterskich z filologii hiszpańskiej w Wyższej Szkole Filologicznej oraz studiów licencjackich z filologii angielskiej w Wyższej Szkole Bankowej. Naucza od wielu lat, pracowała między innymi jako lektor na UTW w Uniwersytecie Wrocławskim, a od ponad 3 lat działa na własny rachunek – uczy on-line osoby dorosłe oraz prowadzi zajęcia z języka hiszpańskiego dla dzieci pod marką EspaEscuelita.

W swej pracy nie tylko uczy, ale zaraża pasją do języka hiszpańskiego a także tworzy swoje własne materiały edukacyjne. W wolnym czasie relaksuję się tworząc rękodzieło.

Oliwia Pruba
Nauczycielka matematyki

Z wykształcenia magister inżynier inżynierii biomedycznej, z powołania nauczycielka matematyki. Obecnie, studentka studiów pedagogicznych oraz matematyki i chemii. Swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła 6 lat temu. W ciągu tego czasu pomogła wielu uczniom przejść przez wszelkie trudy w nauczaniu matematyki. Uczy przede wszystkim jak zrozumieć zagadnienia oraz stara się pokazywać świat liczb nie takim strasznym, jak go malują. Interesuje się alternatywnymi metodami nauczania oraz metodą Montessori. Stale pracuje nad swoim rozwojem, aby przekazywać dzieciom w jak najlepszym stopniu wiedzę i zainspirować ich do samodzielnego myślenia.

Prywatnie miłośniczka wypieków, podróży i kotów. W czasie wolnym chętnie zaraża swoimi pasjami i wciąga w ciekawe dyskusje.

DOMINIKA KUR
Nauczycielka wychowania fizycznego i tańca

Zawodowa tancerka, choreograf i założycielka wrocławskiej szkoły tańca New Quality. Dyplomowany pedagog tańca ( Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach, kierunek Taniec) i animator kultury (Policealne Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu, specjalizacja- taniec). Absolwentka Pedagogiki o specjalizacji poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Trener personalny oraz instruktor siłowni. Ma na swoim koncie przygotowanie wielu spektakli i show taneczno-muzycznych. Od 2006 roku pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi jako nauczycielka tańca, rytmiki, zajęć artystyczno-plastycznych, oraz prowadząca kółka teatralne i ogniska kulturalne. Uczestniczka w licznych warsztatach organizowanych przez Centrum Szkolenia KLANZA m.in „Metod integracyjnych w pracy z grupą”, „Pedagogika zabawy”.

Posiada również doświadczenie w pracy, w charakterze choreografa i nauczyciela tańca za granicą (Russian Classical Ballet School of Vania Vrondi in Cyprus). Prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną (osoby niedosłyszące, z zespołem Downa i upośledzeniami ruchowymi). Współpracowała również z ośrodkami wychowawczymi dla trudnej młodzież (zajęcia taneczno-ruchowe).

NATALIA CZEKANOWSKA
Nauczycielka muzyki

Absolwentka Odeskiej Państwowej Akademii Muzycznej im. A.V.Nezhdanova na Wydziale fortepianu specjalnego, gdzie uzyskała kwalifikacje pedagogiczne, akompaniatora, artysty zespołowego. Od 2009 roku pracuje jako nauczyciel fortepianu, akompaniator oraz prowadzi aktywną działalność artystyczną, m.in. Koncert w ramach cyklu „Gramy na ulicach”, Cykl Koncertów w ramach Festiwalu Słowiańskie Barwy Miłości im. Lidii Nowikowej, Zespół muzyczny “Awantura” i “Muzyczny Dżem”, współpraca z różnymi artystami.

Michał Micor
Nauczyciel informatyki

MARTYNA KRZYWKA
Logopeda

Magister filologii polskiej oraz studiów podyplomowych z logopedii. Doświadczony logopeda z wieloletnim stażem pracy z dziećmi. Założycielka 3 żłobków prowadzonych w nurcie bliskościowym. Ukończyła wiele szkoleń, m.in. terapia dysfunkcyjna, metoda terapeutyczna „Dyna Lingua M.S.”, psychoterapia dzieci i młodzieży, mutyzm wybiórczy dzieci i wiele innych.
Osoba otwarta, komunikatywna i pełna pozytywnej energii. Nie lubi nudy, bo po prostu nie ma na nią czasu. Uważa, że priorytety są ważne, aby mieć stabilność, poczucie bezpieczeństwa i radość w życiu codziennym.

PAULINA MOFFITT
Psycholog

Humanistka z natury, wszystko co ludzkie jest jej inspiracją i motywacją do działania oraz pomagania innym. Posługuje się czterema językami obcymi (angielski, francuski, hiszpański i niemiecki). Ukończyła studia dla obcokrajowców na Uniwersytecie Sophia Antipolis w Nicei, na Lazurowym Wybrzeżu, hiszpańskiego nauczyła się mieszkając w Meksyku i w Panamie, a angielskiego pracując i podróżując na statkach pasażerski jako marynarz. Pływając po morzach  i ocenach świata, zbierając doświadczenia z dalekich miejsc podróży i budowania relacji z ludźmi różnych narodowości  wróciła do Polski po ponad 10 latach, aby robić dalej to co kocha, poznawać ludzi i pomagać im w ich życiowych trudnościach. Od zawsze dobra słuchaczka, akceptująca różnorodność sposobów zachowania, myślenia, otwarta na innych i ich potrzeby.

Cztery lata temu rozpoczęła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, obecnie jest na V roku i już po raz kolejny wyróżniona została stypendium rektora za wysokie wyniki. Poradnictwo i wsparcie psychologiczne, interwencja kryzysowa, psychoedukacja, jaki i psychologia dzieci i młodzieży są przede wszystkim obszarami jej rozwoju i pracy.

Jest ekspertem przez doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu i
aktywnie wspiera ich rodziców, w tym celu założyła i prowadzi Fundację Dla Nas. W pracy z dziećmi i młodzieżą koncentruje się na ich mocnych stronach, wspiera ich rozwój i funkcjonowanie poprzez pracę z emocjami, poprzez trening umiejętności społecznych jak i trening uważności.

W wolnym czasie z  pasją rozwija swoje umiejętności, czyta i pisze. W życiu prywatnym wraz ze swoim mężem oraz dwójka chłopców uwielbia spędzać czas z bliskimi i przyjaciółmi, lubi grillować w stylu południowoafrykańskim, gdyż jej mąż jest z RPA, i oczywiście kocha podróżować.

JOANNA OLEJASZ
Logopeda

Mgr edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z nauczaniem języka  Angielskiego, specjalista wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka, logopeda. Autorka artykułów „Omówienie badań nad rozwojem i wspomaganiem umiejętności komunikacyjnych” w: „Zmysły w komunikacji. Mowa i jej uwarunkowania” oraz „Wspomagające i alternatywne
sposoby porozumiewania się” w: „Zmysły w komunikacji. Wszystkie zmysły prowadzą do mózgu”.
Doświadczenie zdobywała jako logopeda w przedszkolach, szkołach  Podstawowych, na praktykach, uczestnik licznych kursów i szkoleń specjalistycznych (elektrostymulacja, taping logopedyczny, terapia miofunkcjonalna, masaż logopedyczny, terapia ręki, ortodoncja i wiele
innych), a także tworząc swój indywidualny warsztat pracy. Stale podnosi swoje kwalifikacje.

Uważa, że najlepszą formą terapii komunikacji jest zabawa wypełniona śmiechem, zaufaniem i spokojem.
Prywatnie szczęśliwa mama, żona i pedantyczna pani domu. Kocha dobre jedzenie, niespieszne poranki z rodziną, podróże małe i duże. Uzależniona od czytania książek.

Nieustannie się rozwijamy, w kolejnych latach planujemy otworzenie filii Creo, a więc jeśli bliskie Ci są nasze wartości, wspierające metody pracy z dziećmi, alternatywna edukacja – napisz, być może szukamy właśnie Ciebie? 🙂 Zajrzyj do zakładki Kariera i skontaktuj się z nami!

W dodatku do stałych zajęć edukacyjnych organizujemy bogate wszechstronnie rozwijające zajęcia dodatkowe. Uważamy, że po szkole i przedszkolu dzieci powinny mieć czas wolny, by skupić się na swobodnym budowaniu relacji i rozwijaniu własnych zainteresowań, skutecznie nabierać siły do dalszego działania, stąd wszystkie zajęcia są realizowane w godzinach otwarcia placówki.
♟️Szachy – prowadzone przez Maria Leks Edukacja – multimedalistka Mistrzostw Polski, wicemistrzyni Świata, brązowa medalistką Mistrzostw Europy oraz certyfikowana instruktorka szachowa z sześcioletnim doświadczeniem w nauczaniu szachowym
🥋 Judo – prowadzone przez Radosław Zamęcki – Trener Judo I Klasy, Instruktor Sumo, Instruktor Samoobrony. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski w Judo o stopniu mistrzowskim 2 DAN. Trenuje judo od 6. roku życia.
Zabawa z judo
👨‍💻🤖 Robotyka i elektryka – prowadzone przez Learn2Code, uczących programowania, robotyki i przedmiotów ścisłych poprzez warsztaty STEAM z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych LEGO®
🎶 Warsztaty bębniarskie – prowadzone przez Łukasza Dembińskiego – założyciela zespołu Foliba inspirowanego tradycyjną muzyką pochodzącą z krajów Afryki Zachodniej podróżujących po świecie z koncertami od 15 lat, mając za sobą ponad 700 występów w Polsce i za granicą, prowadząc również audycje muzyczne jako Spotkania z Afryką
🧘‍♂️ Taniec intuicyjny z elementami jogi i uważności – prowadzone przez Mary Skubis (Ciało Movi) – instruktorkę jogi dla dzieci, choreoterapii i technik terapii tańcem i ruchem oraz analizy ruchu, będąca twarzą edukacji w ruchu i współtwórczynią treści w projekcie Akademia Krokieta i Lamy, pracującą od 11 lat z dorosłymi i dziećmi w obszarze ruchu, tańca intuicyjnego.
🏊‍♀️ Basen – prowadzone przez SwimArt
🔢 Arytmetyka mentalna – prowadzona przez AmaKids

Kadrę wspierają wolontariusze, często pochodzący z różnych krajów świata, działając w ramach naszego projektu międzykulturowego.

Do współpracy zapraszamy osoby, które opowiadają o swoich pasjach, pokazują różne punkty widzenia.

Kadra systematycznie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach.

Zmieniaj świat na lepsze z nami! Dołącz do nas!

Zmieniaj świat na lepsze razem z nami!